Nystart i Höst 2020

Ungdomsarbetet  "Bacement-Äkta" i Klarälvskyrkan Ekshärad är nu till för Dig som går i årskurs 4 och uppåt är åter uppstartat för terminen 2020-2021

Bl.a. Pingis-Biljard och gemensamma aktiviteter

Välkommen till gemenskap och glädje

Se separat flik  om detaljer

"Basement-Äkta"

Detta har tidigare varit i Klarälvskyrkan Ekshärad

Vårt ungdomskafé ROCKET leddes senast av ungdomsledare Hampus Danielsson som nu har slutat och den verksamheten är vilande tills vidare.

Viktigt och basförutsättningar

All undomsverksamhet skall vara en drogfri mötesplats i Klarälvskyrkan för unga i Ekshärad

där ungdomar sedan tidigare själva medverkat till att skapa en trivsam och ändamålsenlig miljö i KLarälvskyrkans ungdomsvåning.

Ett litet bildkollage från tidigare (historiska bilder från) träffar och Café kvällar i Klarälvskyrkan som varit och visar några av ungdomar och dess ledare

Hampus, tidigare ledare säger:

Här på Rocket hade vi som gick i 8:an eller äldre kul tillsammans. Förutom Cafét där man kunde köpa kaffe, te, O’boy, läsk, godis, toast eller pizza så har vi ett biljardbord som används flitigt, ett xbox, datorer med internet och en projektor där det brukar visas någon film. Vi hade även ”temakvällar” där vi hittade på något speciellt, på bilderna nedan hade vi ett TV-spel som kallas Guitar Hero där man kunde spela gitarr bättre än sin motståndare.

Senaste kommentarer

07.11 | 20:19